towel radiators havlupan

Degerli m=FC=FEterilerimiz, MARSANMAK=DDNA ,Havlupan yansanayi olup,=F6zel havlupan imalat=FD dahil olmak =FCzere havlupanla ilgili Sarf malzemeleri =FCretmektedir. (Bunlardan baz=FDlar=FD;4mm tapa ,8mm tapa,bindirmeli havlupanlar i=E7in

32lik tapa 22 lik tapa v.b .=FEeyler) Ayr=FDca uzun y=FDllar=FDn deneyimiyle havlupan imalat=FDna y=F6nelik aparat ve makinelar imal etmektedir. Bilgilerinize sunar, bu vesile ile hepinize hay=FDrl=FD i=FEler Dilerim.

=D6mer BALCI MARSAN MAK=DDNA LTD.=DET=DD KENAN EVREN SANAY=DD S=DDTES=DD

1235 sok . no:17 MAN=DDSA TEL/FAX:0 236 235 25 98 snipped-for-privacy@gmail.com

Our firm has been a reputable supplier of by-products for towel-warmer producer, all around Turkey, and we also produce special design towel warmers for the last 5 years. We would be pleased to work with your firm as a business partner.

Yours sincerely.

MARSAN MAK=DDNA LTD. =DET=DD. MAN=DDSA-TURKEY snipped-for-privacy@gmail.com

Reply to
marsanmakina